tisdag 26 januari 2010

En Humla har planer

Godmorgon på er! Nu är det såhär, att Humlan tänker ta en sväng till IKEA i veckan. Det hela började med att Humlan är på jakt efter bra matskålar till hunden. Sedan började Humlan fundera lite på vad mer hon skulle behöva. Det är tyvärr en hel del saker, men här är i alla fall det Humlan tänker överväga att införskaffa den här gången!

Bordslöpare eller underlägg. Galgar - kan man aldrig ha för många av. Svarta handdukar så jag kan slänga några trasiga. En liten lampa att ha i vardagsrumsfönstret. Hundmatskålar. Röda blockljus. En hängare att ha i hallen, för handväska, hundkoppel och dylikt. En eller flera korgar att ha på hatthyllan. Kökshanddukar, eftersom mina tenderar att få fläckar som inte försvinner i tvätten. En spegel till hallen som jag ska måla svart. Skålar som matchar porslinet jag fick i julklapp. En skål att t ex ha sallad i när man bara gör litegrann. :)

Får väl se vad Humlan kommer hem med. Kanske bara hundmatskålarna ;)

1 kommentar:

  1. åh, jag vill oxå ha:
    ny soffa
    nya handdukar
    kanske en matta
    nya lampor
    korgar ...

    ska jag fortsätta?

    SvaraRadera